Obvyklé termíny expedice
Pokud zboží není skladem je jeho dostupnost 3 -15 dní.
Pokud zboží není skladem ani u našich dodavatelů pak může být termín dodání delší a je vždy předem sdělen zákazníkovy.
Pokud je zboží skladem u nás na provozovně je obvykle předáno přepravní službě do 24 hodin ( do jednoho pracovního dne).
Způsoby dopravy zboží
Přepravu zboží zajišťují smluvní přepravní společnosti.
O odeslání respektive předání zboží přepravci budete informováni. Při převzetí zboží prostřednictvím zásilkových služeb je zapotřebí bezprostředně po obdržení zásilky provést kontrolu. Je potřeba zkontrolovat zda je zásilka kompletní v souladu s kupním dokladem a zda nedošlo k poškození zboží během přepravy. Vhodné je požádat zástupce přepravní společnosti o možnost kontroly v jeho přítomnosti. Pokud toto odmítne, máte 24 hodin na nahlášení reklamace přepravní společnosti. V případě mechanického poškození, či nekompletnosti zásilky je nezbytně nutné to reklamovat u přepravce. V případě problémů s reklamací u přepravní společnosti informujte naši společnost.
Osobní odběr zboží
V případě, že jste si objednali zboží s osobním odběrem, budete o možnosti odběru zboží informováni. Poté je zboží možno odebrat na provozovně Praha nebo Sedlčany. Provozní doba je pondělí až pátek 9 - 17 hodin (mimo státem uznané svátky). U některého zboží je odběr zpoplatněn, pokud se objednává dodatečně na přání zákazníka.
|